שלח הודעת ווצאפ



כמות מבוגרים:

כמות ילדים:

מספר טלפון:

צימרים קרובים לחרמון

צימרים קרובים לחרמון

כשאנחנו חושבים על חופשת סקי, רובנו מתמודדים עם המחשבה שאנחנו צריכים לטוס הרחק כדי למצוא את המקום המושלם. אבל מי אמר שאפשר למצוא את התחושה הזו רק בחו"ל? הר החרמון מציע לנו את האופציה המושלמת לחוויה חורפית ייחודית, ואנחנו כאן כדי להמליץ לכם על צימרים קרובים לחרמון כדי שתוכלו להעביר בהם את הלילה אחרי יום שלם על המסלולים.

צימר סיגל

צימר סיגל מציע חווית נופש פסטורלית ומהנה לזוגות ומשפחות קטנות. הצימר ממוקם במקום מרגיע ושקט, בסמוך להר החרמון המרהיב. במתחם תמצאו מגוון של מתקנים ושירותים שיעניקו לכם חוויה מושלמת. הצימר גם כולל ג'קוזי ספא גדול, שבו תוכלו להתפנק ולהירגע.
אם אתם מחפשים פעילויות בחוץ, המתחם מציע בריכה משותפת וגדולה שמצוידת בכל המתקנים לשעות של כיף ומתאימה לכל המשפחה. במתחם תמצאו גם גינה יפה ומטופחת, ויפהפייה שבה תיהנו מהשלווה של הטבע ומתקני גריל להכנת ארוחות באוויר הפתוח. ולמי שמחפש פינוק נוסף, יש אפשרות להזמין גם טיפולי ספא במתחם באופן אישי.

מפגש החרמון

שלושה סוויטות מפוארות באווירה כפרית המבטיחות לכם פרטיות ושקט בצפון הגולן. מהסוויטות ניתן לראות את הר החרמון ואת נופי הגולן, וליהנות משלווה מול הטבע. במרחק נגיעה מהסוויטות של מפגש החרמון, מחכות לכם מגוון אטרקציות ופעילויות. אוהבי הטבע יוכלו לטייל בשדות הגולן הירוקים, לגלות את המסעדות המקומיות הטעימות, לבקר בשוק המקומי וליהנות ממטעי הפירות והירקות העונתיים. תוכלו גם להשתתף בטיולים עם מדריך מקומי שישמח להראות לכם את האזור ולהסביר על התרבות המקומית.
ואם באתם עם הילדים, אז גם הם לא ישעממו! גן השעשועים המקומי מציע מגוון מתקנים לילדים בכל הגילאים.

צל החרמון

צימר צל החרמון ממוקם בסביבה פסטורלית במתחם מעוצב ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר. במתחם ישנה בריכה מחוממת ומקורה, חדר אוכל מסוגנן ומאובזר בצורה ייחודית ועוד המון פינוקים שיעניקו לכם חוויה מושלמת. בכל צימר תמצאו ג'קוזי פרטי לשימושכם האישי. החדרים מרווחים, מוארים מעוצבים בטוב טעם, ומציעים את כל הנוחות הנדרשת לשהייה נעימה ומרגיעה.
הסביבה של הצימרים שטופה בנוף עוצר נשימה של הרי הגולן. תוכלו תמצאו אטרקציות רבות שמתאימות לזוגות, משפחות וקבוצות. אם אתם אוהבים אתגרים, אפשר להתנסות בטיולי אופניים או טיולי ג'יפים בשבילי הרי הגולן המרהיבים או אם אתם מעדיפים משהו יותר שקט ורומנטי, תוכלו ליהנות מטיולי סוסים בנוף הטבעי של הגולן.
לאחר יום מלא של פעילות, תחכה לכם ארוחה מפנקת באחת מהמסעדות האותנטיות באזור. המסעדות מציעות מגוון רחב של מנות טעימות, ממטעמים מקומיים ועד מאכלים בינלאומיים, ותמיד תוכלו למצוא משהו שמתאים לטעמכם.

לב החרמון

מתחם נופש שנמצא בנקודה הגבוהה ביותר ברמת הגולן, עם נוף מרהיב של הרי הגולן והחרמון. בעונת החורף, כשהרי הגולן והחרמון מתכסים בשכבה לבנה ומציעים חווית סקי ייחודית, הצימר הוא המקום המושלם להתרענן בו. בסביבה ישנן מסעדות דרוזיות אותנטיות שמציעות מטעמים ייחודיים, בהן תוכלו ליהנות מארוחה מפנקת באווירה רומנטית ולהתרגש מהמסורת הדרוזית המיוחדת.
ואם אתם מחפשים אטרקציות נוספות לזוגות ולמשפחות, תמצאו בסביבה מגוון מסלולי טיול מקסימים בטבע היפה של הר החרמון. ישנם מסלולים רבים ומגוונים ברמת הגולן ובאזור החרמון שמתאימים לכל רמת קושי, מסלולים קצרים ופשוטים או מסלולים ארוכים ומאתגרים יותר. תוכלו לטייל בין המסלולים המדהימים בסביבה וליהנות מהטבע היפה והשקט.

כשהשלג מתחיל לרדת והצימרים המושלמים באזור החרמון מחכים לכם - כל מה שנותר הוא לבחור את המקום הנכון, לקחת את הציוד שלכם, ולצאת לחופשת סקי שלא תשכחו. הארץ שלנו קטנה, אך היא מפתיעה במגוון האפשרויות ובאיכות האירוח. אז אם אתם חושבים על חופשת סקי בארץ, דעו שהצימר המושלם, מחכה לכם ממש מעבר לפינה כדי שתוכלו להתפנק בחופשה שלא תשכחו עוד הרבה זמן.

 

פוסטים אחרונים:

הצג הכל >>
 בית
 מועדפים (0)
בלוג
 יש לך צימר?