שלח הודעת ווצאפ



כמות מבוגרים:

כמות ילדים:

מספר טלפון:

צימר בצפון לזוגות

מתכננים חופשה רומנטית? הצימרים הכי רומנטיים בצפון

כשמדובר בחופשה רומנטית לזוגות, אין כמו לברוח מהשגרה ולהתענג על רגעים של פנאי ושלווה ביחד. אזור הצפון מציע לזוגות צימרים רומנטיים עם נוף מרהיב, שלווה ואווירה שאי אפשר להגדיר – רק לחוות. אז אם אתם מחפשים את הפינוק הבא או פשוט רוצים להעניק לעצמכם הפסקה קצרה משגרת היום יום, הצפון יכול להיות הבחירה מושלמת עבורכם. מיד נציג את הצימרים המיוחדים ביותר בצפון, שיהפכו את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

הסוויטה בשפר

 הצימר ממוקם באחד המקומות היפים ביותר באזור והוא מתאים במיוחד לזוגות. זהו מקום שמשלב בין טבע יפהפה לבין עיצוב עדין ומודרני, ומציע לאורחים חוויה מושלמת של פנאי, רוגע ופינוק.

הצימר מעוצב בסגנון עץ ואבן, המעניק לו אווירה חמימה ונעימה. הסוויטה מרווחת ומפנקת, ומכילה מיטה זוגית גדולה ונוחה, מרפסת פרטית עם נוף מרהיב לטבע ואמבטיה ענקית עם ג'קוזי מפנק. הצימר מאובזר בכל הנדרש לשהייה נוחה ונעימה, כולל מטבחון מאובזר, מזגן, טלוויזיה עם מגוון ערוצים, ואינטרנט אלחוטי.

המיקום של הצימר הוא פשוט מושלם. הצימר ממוקם בקיבוץ שפר, בגליל העליון. הקיבוץ עצמו מציע נופים מרהיבים ואפשרויות רבות לטיולים ופעילויות בטבע. בנוסף, הקיבוץ נמצא במרחק נסיעה קצר מאוד ממסעדות, בתי קפה ובתי עסק אחרים שמציעים אוכל טעים ומגוון חוויות.


צימר סיגל

 הצימר ממוקם בפאתי היישוב הקטן והנעים של אודם. הוא משקיף על הנוף המרהיב של הרי הכרמל והעמקים הירוקים שמסביב, ומאפשר לזוגות להירגע ולהתבודד באווירה של רומנטיקה. הצימר מעוצב בסגנון כפרי ומזמין, וכולל את כל הציוד והשירותים הנדרשים לשהייה נוחה ונעימה. המקום מעוצב בצורה ייחודית ומפנקת, ומציע תחושה של ביתיות ונוחות. הזוגות שמבקרים בצימר יכולים ליהנות ממרפסת עם נוף מרהיב, ולהתענג על השקט והשלווה שמקיפים את המקום.

אחד היתרונות הגדולים של צימר סיגל הוא המיקום המושלם שלו והגישה הנוחה למגוון אטרקציות באזור. זוגות שמתכננים לבקר בצימר יכולים לטייל בשבילים ובפארקים המקומיים ולטעום מהקולינריה המקומית המגוונת.

צימר קדמת עדן

 המיקום של צימר קדמת עדן בשזור הוא אחד מהסיבות שהופכות אותו ליעד רומנטי מושלם לזוגות. הצימר ממוקם בקיבוץ שזור, בלב הגליל העליון, ומציע נוף מרהיב של הרי הגליל הירוקים והכנרת. כאן תוכלו ליהנות משקט ושלווה, רחוקים מהרעש ומהדאגות היומיומיות. הצימר ממוקם במקום נגיש, קרוב לאטרקציות רבות באזור, ומציע את האפשרות לטיולים וסיורים רומנטיים בטבע היפה שסובב את המקום.

הצימר מעניק חוויה מושלמת של פינוק ונוחות. החדרים מרווחים ומפנקים, ומעוצבים בטוב טעם ובאווירה רומנטית. בצימר תמצאו מיטה זוגית, חדר רחצה פרטי ומפנק, מרפסת עם נוף מרהיב וכמובן, ג'קוזי פרטי המחכה לכם ליד המיטה. הצימר מאובזר בכל מה שאתם צריכים כדי להרגיש בבית וליהנות מחווית פינוק מוחלטת.

בנוסף לפנאי והנוחות בצימר עצמו, צימר קדמת עדן בשזור מציע גם מגוון של אטרקציות ופעילויות נוספות שיתרמו לחווית החופשה הרומנטית שלכם. במתחם הצימר תוכלו למצוא בריכת שחייה פרטית, סאונה יבשה וסאונה רטובה ואפשרות להזמין שירותי מסאז' מקצועיים ישירות לצימר. בסביבת הצימר תמצאו גם מגוון אטרקציות ופעילויות שיתאימו לזוגות. תוכלו לבקר בכנרת וליהנות מרכיבה על סוסים, טרקטורונים ולטייל במסלולי הליכה בטבע היפה של הגליל העליון.

צימר בצפון לזוגות הוא בחירה מושלמת לזוגות שמחפשים להתרגש ולהתפנק בחופשה רומנטית. הצימרים המפנקים, האווירה השקטה והטבע המרהיב מסביב מבטיחים חוויה מושלמת ומרגיעה. תכננו את החופשה שלכם מראש, בחרו צימר שיתאים לטעמים שלכם ותיהנו מכל רגע ביחד. 

 

פוסטים אחרונים:

הצג הכל >>
 בית
 מועדפים (0)
בלוג
 יש לך צימר?